Advies nodig? bel 0318 437 552

Succesvolle PR campagne

Hoe zorgt u ervoor dat media geïnteresseerd zijn in uw nieuws? Hoe valt u op bij de redacties van tv-programma’s, vakbladen en kranten? Hoe creëert u online ‘rumouraroundyour brand’? Wij inspireren u om te zoeken naar nieuws en om zo een succesvolle PR campagne op te zetten.

 

Deelnemers geven deze training gemiddeld een
8,0
lees meer >

In deze training ontdekt u wat belangrijk is voor een succesvolle PR campagne. Wij geven u praktische handvatten om de nieuwswaarde te bepalen of deze te creëren. U leert een persbericht schrijven dat voor redacteuren interessant is. Daarnaast helpen wij u om de juiste redacteuren te selecteren voor het persbericht. Na een gedeelte theorie gaat u zelf aan de slag om een nieuwswaardig persbericht te schrijven voor uw eigen organisatie.

 

Onderwerpen

  • Publiciteit & naamsbekendheid
  • Nieuwswaarde
  • Persbericht schrijven
  • Perslijst samenstellen
  • Contact met de media

 

Na afloop weet u hoe u uw nieuws interessant kunt maken voor redacteuren en hoe u hen het beste kunt benaderen.

 

Geschikt voor

(Directie)secretaresse

Communicatiemedewerker

Marketing- en salesmedewerker

PR-medewerker

Woordvoerder

 

Faciliteiten

  • Gratis parkeerkaart
  • Inclusief uitgebreide lunch
  • Notitiemateriaal
  • Onbeperkt koffie, thee en frisdrank

 

duur: dag    prijs: € 595,-

Data en locaties